4 Comments

  1. loris
    13 Giugno 2009 @ 18:10

    Caro Veneto Stufo,

    spero che la tua sia disinformazione, perché io sono stato per molti anni il principale promotore della unione elettorale e politica dei veneti, ma con il fine di realizzare lautogoverno del popolo veneto che è un diritto IMMEDIATAMENTE ESERCITABILE.

    Dal 2007 e tutto il 2008 sono stato il più attivo e partecipe assertore della unione in quello che era il forum dei veneti http://www.forumdeiveneti.org

    Tutto è fallito per alcune persone che ora per me sono in una lista nera di gente con cui NON VOGLIO PIU’ AVERE A CHE FARE perché sono gente incapace, falsa, e ti puo’ solo distruggere tutto.

    Quindi informati meglio prima di fare affermazioni.

    Reply

  2. Veneto stufo
    12 Giugno 2009 @ 18:05

    non condivido la tua posizione…il tuo pseudo partitino (fatto dopo che tu ti sei rifiutato più volte di percorrere la via elettorale asserendo che il Veneto è gia indipendente) non è nato da due mesi dato che conta dell’appoggio fondamentale della LIFE la quale esiste da più di un decennio…
    e se sei contento dello 0, non sono cosa…beato te.

    Reply

  3. GIANCARLO - VERONA
    12 Giugno 2009 @ 17:44

    Come sempre Te dixi Vangelo.
    Caro Loris, ai Veneti ghe xe stada tolta l’anima par tanti ani e adeso i deve riconquistarsela se i vol cambiar le cose. Mi digo anka che saria a scola che se dovaria insegnar la storia, la cultura e la ns. lengoa cossita i xovani impararia ad amar el Veneto,Venexia e tuti i Veneti tanto da sentirse na nasion….. Qua a Verona purtropo, a parte i Serenissimi diversi indipendentisiti i me par pì interesadi a na poltrona che a lotar par dei ideali.
    Quindi mejo pochi ma boni che tanti e malmauri.
    Ma pochi e boni i pol far tanto….staremo a veda parchè xe ora de farse anca sentir e rendarse visibili a costo de n’dar a scriva sui muri….par carità l’e’ tanto par dir, ma insoma l’idea l’e’ quela…. me auguro solo che el bon senso ala fine el prevalga su tuti e tuti e che se vegna a crear veramente un grupo numeroso e coeso par ragiunger el fine de un’autogoverno come la lege la ne mete in grado de far…..
    Par quanto riguarda l’Europa la xe xa finida. I ghe ne farà de tute par tegnerla viva, ma la xe xa morta parcke’ no la gà identità nè prestigio e po’ par dirla tuta no l’e’ l’Europa dei so popoli ma l’Europa dei banchieri, dei industriai e dei burocrati politici..insoma na nova URSS.
    Meno mal che la sinsitra la ga perso…..
    Ciao
    Fil de fer
    Verona
    VIVA SAN MARCO SEMPREEEEEEEEEEE!!!!!!

    Reply

  4. sergio
    12 Giugno 2009 @ 17:16

    hai ragione ma la genten veneta deve essere educata bisogna proprio esporre con il banco all’uscita dei supermercati con evidenze dei prodotti – costi fabbrica costo commercio – vedi la BENZINA – non vuole calare – fammi sapere – ciao Sergio

    Reply

Rispondi