4 Bemerkungen

  1. Loris
    13 Juni 2009 @ 18:10

    Caro Veneto Stufo,

    spero che la tua sia disinformazione, perché io sono stato per molti anni il principale promotore della unione elettorale e politica dei veneti, ma con il fine di realizzare lautogoverno del popolo veneto che è un diritto IMMEDIATAMENTE ESERCITABILE.

    von 2007 e tutto il 2008 sono stato il più attivo e partecipe assertore della unione in quello che era il forum dei veneti http://www.forumdeiveneti.org

    Tutto è fallito per alcune persone che ora per me sono in una lista nera di gente con cui NON VOGLIO PIUAVERE A CHE FARE perché sono gente incapace, falsa, e ti puosolo distruggere tutto.

    Quindi informati meglio prima di fare affermazioni.

    Antwort

  2. Veneto stufo
    12 Juni 2009 @ 18:05

    non condivido la tua posizioneil tuo pseudo partitino (fatto dopo che tu ti sei rifiutato più volte di percorrere la via elettorale asserendo che il Veneto è gia indipendente) non è nato da due mesi dato che conta dell’appoggio fondamentale della LIFE la quale esiste da più di un decennio
    e se sei contento dello 0, non sono cosabeato te.

    Antwort

  3. GIANCARLO - Verona
    12 Juni 2009 @ 17:44

    Come sempre Te dixi Vangelo.
    Liebe Loris, ai Veneti ghe xe stada tolta l’anima par tanti ani e adeso i deve riconquistarsela se i vol cambiar le cose. Mi digo anka che saria a scola che se dovaria insegnar la storia, la cultura e la ns. lengoa cossita i xovani impararia ad amar el Veneto,Venexia e tuti i Veneti tanto da sentirse na nasion….. Qua a Verona purtropo, a parte i Serenissimi diversi indipendentisiti i me par pì interesadi a na poltrona che a lotar par dei ideali.
    Quindi mejo pochi ma boni che tanti e malmauri.
    Ma pochi e boni i pol far tanto….staremo a veda parchè xe ora de farse anca sentir e rendarse visibili a costo de n’dar a scriva sui muri….par carità l’etanto par dir, ma insoma l’idea l’equela…. me auguro solo che el bon senso ala fine el prevalga su tuti e tuti e che se vegna a crear veramente un grupo numeroso e coeso par ragiunger el fine de un’autogoverno come la lege la ne mete in grado de far…..
    Par quanto riguarda l’Europa la xe xa finida. I ghe ne farà de tute par tegnerla viva, ma la xe xa morta parckeno la gà identità nè prestigio e popar dirla tuta no l’el’Europa dei so popoli ma l’Europa dei banchieri, dei industriai e dei burocrati politici..insoma na nova URSS.
    Meno mal che la sinsitra la ga perso…..
    Ciao
    Fil de fer
    Verona
    VIVA SAN MARCO SEMPREEEEEEEEEEE!!!!!!

    Antwort

  4. zu lang, um es als Post zu posten
    12 Juni 2009 @ 17:16

    hai ragione ma la genten veneta deve essere educata bisogna proprio esporre con il banco all’uscita dei supermercati con evidenze dei prodotticosti fabbrica costo commerciovedi la BENZINAnon vuole calarefammi sapereciao Sergio

    Antwort

Wenn das Gericht uns erlauben würde, auf dem Tisch zu sein, wäre im Wesentlichen die ganze Impffrage